close
تبلیغات در اینترنت
ارسال لینک با سنتورم زندگی میکنم

سایت موسیقی شهاب خدایاری

نوازنده سنتور

نوشته شده در چهارشنبه 03 خرداد 1391ساعت 0:46 توسط شهاب|

نوشته شده در دوشنبه 14 فروردين 1391ساعت 0:44 توسط شهاب|

نوشته شده در جمعه 04 فروردين 1391ساعت 1:55 توسط شهاب|

نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1390ساعت 1:16 توسط شهاب|

بنده در مورخ ۳/۸ ۹۱ این افتخار رو کسب کردم که در 

شیراز خدمت استاد قدرت ا... ستایش برسم و از محضر این

استاد بزرگوار استفاده کنم.

نوشته شده در سه شنبه 25 بهمن 1390ساعت 1:19 توسط شهاب|

نوشته شده در جمعه 21 بهمن 1390ساعت 1:30 توسط omidab|

نوشته شده در دوشنبه 17 بهمن 1390ساعت 1:55 توسط شهاب|

نوشته شده در دوشنبه 17 بهمن 1390ساعت 1:45 توسط شهاب|

نوشته شده در دوشنبه 17 بهمن 1390ساعت 1:31 توسط شهاب|

نوشته شده در دوشنبه 17 بهمن 1390ساعت 1:23 توسط شهاب|

چهار مضراب، تنها فرم کاملا سازی موسیقی ایرانی است . فرمی که وابسته به تکنیک نوازندگی است و قابلیت انطباق (نسبی یا کامل) با کلام را ندارد. بر عکس فرم های دیگر که هر کدام به نوعی قابلیت پذیرش کلام را دارند. چهار مضراب در موسیقی ایرانی همراه با  تحول در تکنیک های نوازندگی، رشد کرده و متحول شده است. اصل آن مربوط به سازهای مضرابی   است و در سازهایی نظیر کمانچه و نی نیز کما بیش قابل اجرا است. چهار مضراب، قطعه ای است موزون  که در آن ، صدای پایه (پدال یا واخوان) به طور مرتب و مشخص شنیده می شود و جملات تشکیل دهنده ی چهار مضراب با این پایه ی مشخص شناخته می شوند. در شیوه های نوازندگی، چهار مضراب های بسیار متنوعی ابداع شده و  مجموعه چهار مضراب های موسیقی ایرانی در هفتاد سال گذشته، مجموعه ای غنی، پر بار و قابل مطالعه است...
نوشته شده در دوشنبه 17 بهمن 1390ساعت 1:9 توسط شهاب|

نوشته شده در دوشنبه 17 بهمن 1390ساعت 1:6 توسط شهاب|

سنتورسل کوک

 

سنتورهای سل کوک دارای صدای بم تری نسبت به سنتورهای لا کوک می باشند. همچنین دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سنتورهای لا کوک هستند و نت سل به عنوان نت پایه جهت کوک آن به حساب می آید

نوشته شده در یکشنبه 16 بهمن 1390ساعت 3:9 توسط شهاب|

نوشته شده در شنبه 15 بهمن 1390ساعت 0:52 توسط شهاب|

نوشته شده در شنبه 15 بهمن 1390ساعت 0:24 توسط شهاب|

جاوا اسكریپت